De juiste zoekwoorden kiezen : Hoog scoren in Google

Een fundamenteel aspect van onze SEO-services in New York is om zich te concentreren op het plannen van zoekwoorden. Regelmatige bezoekers van deze webpagina's zullen weten dat er een hele lijst is met verschillende componenten die deel uitmaken van onze SEO-services in New York en dat deze allemaal samenkomen om de zoekresultaten te verbeteren en het verkeer van een site te stimuleren.

Onderzoek naar en optimalisatie van zoekwoorden is een van de meest fundamentele, maar ook die waarbij niet-SEO-experts het meest nerveus zijn om te benaderen.

Back to basics met onze SEO Services in New York

Wanneer u iets zoekt op internet, typt u trefwoorden in een zoekvak. Als u bijvoorbeeld op zoek bent naar een SEO-bedrijf zoals wij, typt u 'SEO-services in New York' of zoekt u inspiratie voor waar u uit eten gaat, dan voert u iets in als 'Italiaanse restaurants in Manhattan'. perspectief van een SEO-bedrijf of een Italiaans restaurant, is het belangrijk dat deze trefwoordzinnen worden weergegeven op de belangrijkste webpagina's van de site. Dit is het eerste waar de Google-zoekrobots naar zoeken om vast te stellen of uw site goed bij die zoekopdracht past. Keyword-onderzoek is de kunst om uit te werken welke trefwoordzinnen potentiƫle klanten waarschijnlijk zullen typen.

Trefwoorden en webdesign

Naast SEO-services helpen we ook klanten met webdesign in New York, en we benadrukken altijd dat het vinden van de juiste zoekwoorden deel uitmaakt van het ontwerpproces. Dit komt omdat er meer is dan simpelweg de juiste woorden invoegen in uw inhoud. Technische aspecten zoals url-slugs (het webadres dat begint met www), alt-tekst voor afbeeldingen en metatags die extra coderingsonderdelen zijn, moeten allemaal de juiste sleutelwoorden bevatten.

Trefwoorden en content management

Maar hoewel elk webontwerpbedrijf in New York het ermee eens is dat zoekwoorden vanaf het begin belangrijk zijn, is het een vergissing om te denken dat uw zoekwoordanalyse een soort van "zet het is en het vergeet" -proces. Om te beginnen werkt niemand van ons op een statische markt. Klantbehoeften, technologie en de marktomstandigheden veranderen voortdurend, en deze veranderingen zullen van invloed zijn op de zoekwoorden die mensen gebruiken.

Voor een ander moet uw website zelf een levend en evoluerend ding zijn, waarbij regelmatig nieuwe content wordt toegevoegd. Deze inhoud moet worden geoptimaliseerd voor zoekwoorden, net zoveel als de standaard bestemmingspagina's van de site.

Verschillende soorten zoekwoorden

Sleutelwoorden worden beschreven als korte of lange staart en dit beschrijft in essentie de lengte van de zoekwoordgroep. Denk eens aan die voorbeelden van vroeger. 'SEO-services' of 'Italiaans restaurant' zijn beide short tail-zoekwoorden waarvoor bedrijven in die sectoren willen rangschikken. Je kunt je echter voorstellen hoeveel duizenden bedrijven er concurreren op zinnetjes als deze.

Lange staart-zoekwoorden zijn minder competitief en specifieker. Dus terwijl "SEO-diensten in New York" of

"Populairste Italiaanse restaurant in Manhattan" zullen minder zoekverkeer hebben, ze zullen ook minder concurrerend zijn en gemakkelijker te vinden.

 

Inzicht in uw klanten

Het belangrijkste van lange staart-zoekwoorden is specificiteit. Zet jezelf in de schoenen van de zoeker. U weet dat als u op zoek bent naar een Italiaans restaurant in Manhattan, dat lange sleutelwoord meer relevante resultaten zal opleveren dan alleen het typen van 'Italiaans restaurant' of 'restaurant in New York'.

Als u eenmaal dat simpele feit hebt aanvaard, zult u zien dat het kiezen van de juiste zoekwoorden geen kennis van SEO of het Google-algoritme vereist. Het gaat erom uw klanten te begrijpen en te kunnen voorspellen wat ze in dat zoekvak gaan typen.

Sleutelwoorden in 2019

Zoekwoordonderzoek is mogelijk het oudste onderdeel van SEO, maar het is er ook een die drastisch aan het veranderen is. Voice search groeit in populariteit in onze huizen en zal steeds belangrijker worden in B2B. Het heeft een diepgaande invloed op zoekwoordonderzoek, om de eenvoudige reden dat wanneer iemand Alexa of Siri iets vraagt, ze andere zoektermen gebruiken dan wanneer ze in een zoekvak typen.

Is uw zoekwoordstrategie afgestemd op de zoekvereisten van vandaag, of kan deze een beetje opgeknapt worden? Bel ons op 516-883-3851 voor een informeel gesprek. We helpen je graag om het beste uit je zoekwoorden te halen in 2019 en daarna.

Geef een reactie

Bel
kaart
%d bloggers liken dit: